12/09/2007

Idol

Jag har förstått att finalen av idol 2007 är avgjord och att Marie vann. Mina sammanlagda minuter som jag sett den här säsongen går att räkna på 2 händer. Däremot har jag sett diverse löpsedlar och hör mina vänners kommentarer, så helt tappad har man ju inte varit. De flesta har sagt att Marie är den som sjunger bäst och Amanda är den som fångar publiken bäst med hennes utstrålning och karaktäristiska röst. Det verkar som om utgången är som den brukar vara. Den som har störst chanser att överleva efter programmets slut kommer 2:a. Vinnarna brukar få åka och spela in sången på sitt debutalbum så fort kamerorna stängts av, men har inget att säga till om musiken. Den är redan klar för utgivning vare sig hon gillar den eller inte. I det långa loppet är det alltså 2:orna som vinner!!!

No comments:

Post a Comment