12/20/2007

Oh, what a day!

Igår var jag och min underbara dotter ute på julklapp&födelsedagspresent-shopping. Det var faktiskt väldigt roligt, och man blir glad av att få ge!

I examensgåva fick jag bidrag till en gitarr och igår var det dags att inhandla. Det blev en 'Norman B-18' som får tjäna som min låtskrivarkompanjon framöver och jag känner mig glad som en tok! Som jag har längtat efter att ha en egen ackustisk gitarr. Jag ska lägga upp en bild på den så ni får ta del av denna skönhet.

Men dagen tog inte slut när affärerna stängde, nej då bar det av hemmåt för att julstäda och baka pepparkakor. Ja jag vet det är lite sent för bakningen, men bättre sent än aldrig! Dessutom så var det bra att degen försvann ur kylen, eftersom den minskat regelbundet sen den kom dit...

Om ni är moderna och vill ladda ner 'Everything is going to be alright' så går det att göra här.

No comments:

Post a Comment